Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7408
Назва: Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Дата публікації: 2008
Видавництво: Психологія і суспільство, 2008, №3, С. 123-159, ТНЕУ
Короткий огляд (реферат): Дотримання принципів Болонської декларації передбачає істотну переорієнтацію існуючої освітньої моделі вищої школи в Україні у напрямку трансформації як її соціокультурного наповнення, так і гуманістичного характеру. Причому зміні підлягають не лише організація, контроль і методично-засобове забезпечення навчального процесу, як прийнято вважати, а й увесь освітній зміст, що первинно підлягає програмово-науковому модулюванню, а відтак і детальному структуруванню та наступній систематизації. У цьому контексті особливої вагомості для успішного впровадження кредитно-модульної системи організації навчання у вітчизняних ВНЗ набуває п’ятнадцятирічний досвід наукового проектування і психомистецького зреалізування освітнього змісту в інноваційній системі модульно-розвивльного навчання, який здобутий нами у форматі фундаментального соціально-психологічного експерименту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7408
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_2008.pdf814.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.