Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7420
Назва: Теорія освітньої діяльності як метасистема
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Дата публікації: 2002
Видавництво: Психологія і суспільство, 2002, №3-4, С. 20-59, ТАНГ
Короткий огляд (реферат): У максимально широких наукових межах критично оцінюються перспективи соціокультурного утвердження найбільш популярних парадигм освіти (епістемологічна, природовідповідна, гуманістична, критично-креативна, езотерична, підтримувальна, проектно-естетична, особистісна, культурологічна та ін.), висвітлюються інтегральні можливості і світоглядні переваги обстоюваної нами вітакультурної парадигми, підкреслюється її винятково важлива роль у розробці теоретичної системи освітньої діяльності й, зокрема, вказується на параметричні ознаки та особливості авторської науково-дослідницької програми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7420
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-4_2002.pdf612 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.