Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7435
Назва: Інноваційна система модульно-розвивального навчання
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Шляхова, Зоя Володимирівна
Ключові слова: фундаментальний соціально-психологічний експеримент, “Школа демократії”, система модульно-розвивального навчання А.В. Фурмана, соціально-культурно-психологічний простір експериментальної школи, паритетна освітня взаємодія, психомистецькі технології навчання, проблемно-модульна програма, навчальний модуль, модульно-розвивальний освітній цикл, граф-схема навчального курсу, освітній сценарій, модульно-розвивальний підручник, освітня програма самореалізації особистості, учитель як психолог-дослідник, моніторинг, експертиза, особистісна адаптованість, інноваційна освітня діяльність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Психологія і суспільство, 2012, №4, С. 167-177, ТНЕУ
Короткий огляд (реферат): Аналітично висвітлюються результати 13-річного проведення науковцями і практиками фундаментального соціально-психологічного експерименту з упровадження інноваційної системи модульно-розвивального навчання в одній із загальноосвітніх шкіл м. Куп’янська Харківської області у її центральній ланці упредметнення - у психомистецькій організації паритетної освітньої взаємодії учасників навчального процесу. Обґрунтовуються психолого-педагогічні умови і чинники, психодіагностичні методики і ситуації, оргтехнологічні інваріанти і психодидактичні моделі, програмово-методичні засоби та інноваційні інструменти уможливлення модульно-розвивального освітнього циклу в наступності його пізнавально-інформаційного, нормативно-регуляційного, ціннісно-рефлексивного і духовно-креативного періодів. Детально описуються здобутки соціально-психологічної служби школи, особливості виконання педагогічним колективом програми дистанційної перепідготовки вчителя як психолога-дослідника. Подаються кількісні та якісні результати моніторингу системних експериментальних змін у життєдіяльності загальноосвітнього закладу та динаміки розвитку інтелектуальної, особистісної і психодуховної сфер учнів, а також фіксуються найбільш значущі продукти творчості освітян-новаторів. У підсумку чинний експеримент визнано не лише успішно здійсненим, а й переведено школу в режим науково забезпеченої та професійно здійснюваної інноваційної освітньої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7435
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_2012_2.pdf358.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.