Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7541
Назва: Методологічна концепція дисципліни "Теорія соціальної роботи"
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Ребуха, Лілія Зіновіївна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 17, 2014, С.20-29
Короткий огляд (реферат): У статті вперше відстежено внутрішню методологію академічної дисципліни “Теорія соціальної роботи”, обґрунтовано об’єкт курсу та подано його структуру. Зокрема, використовуючи системо-миследіяльнісну методологію Г.П. Щедровицького, антропологічний підхід В.І. Слободчикова, принцип учинковості В.А. Роменця, циклічно-вчинковий підхід, розроблюваний у рамках вітакультурної методології А.В. Фурмана, розкрито змістове наповнення ідеального та реального різновидів об’єкта, окреслено ознаки теоретичної роботи у системі професійного методологування, визначено ідеальну дійсність об’єкта названого теоретичного курсу, якою є психосоціальна взаємодія між суб’єктами життєдіяльності, особистостями суспільних стосунків, індивідуальностями вчинення та універсумами власного життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7541
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_17_3.pdf529.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.