Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7552
Назва: Методологічне обґрунтування організаційно-діяльнісних ігор як інтегральної умови розвитку професійної креативності
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Шандрук, Сергій Костянтинович
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 16, 2014, С. 15-28
Короткий огляд (реферат): Пропонований науковий проект, що підготовлений авторами в 2012 році та виконується упродовж двох років як прикладне дослідження за рахунок видатків державного бюджету, спрямований на теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі організаційно-діяльнісних ігор (ОДІ) як інтегральної умови розвитку професійної креативності студентів, унаслідок чого передбачається істотне підвищення рівня якісної підготовки майбутніх фахівців. Системно розроблятиметься теорія, методологія і технологія психологічно доцільної побудови змісту та структури ОДГ як сукупності загальних принципів, етапів, психологічних умов, що повновагомо враховують вікові психологічні закономірності та індивідуально-типологічні особливості креативного розвитку й особистісно-професійного зростання кожного студента в навчальному процесі сучасного ВНЗ. Визначатимуться психолого-педагогічні завдання, функції, процедури і засоби ОДІ як основних інструментів професійного становлення особистості студентів. Розроблятимуться взірці огрпроектів, програм, планів і сценаріїв ОДГ для студентів соціогуманітарного профілю та розвитку їхньої професійної креативності. Шляхом формувального психодидактичного експерименту перевірятиметься ефективність застосування ОДІ у часопросторі вітчизняних університетів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7552
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_16_2.pdf640.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.