Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8049
Назва: Соціальний менеджмент: перспектива технологізації
Автори: Надвинична, Тетяна Лонгінівна
Ключові слова: соціогуманітарна сфера
соціальна робота
соціальннйменеджмент
менеджмент соціаль­ної роботи
технологія
соціальна технологія
квазітехнологія
професійна діяльність
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Надвинична, Тетяна Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2011. – № 1. – С. 114-121.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтована нагальна потреба технологіза­ції яксоціального менеджменту в цілому, так і менедж­менту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального пра­цівника, що гарантує її оптимальний результат (задово­лення актуальних потреб клієнта, котрий потребує соціальної допомоги), а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності. За­значено, що для того щоб вона набула свого доверше­ного вигляду, доцільно, крім традиційних етапів технологічного процесу, ввести ще один - рефлек-снвннй,на якому б відбувався самозвіт фахівця про ефективність власних дій у вирішенні поставлених цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8049
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5,1.pdf190.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.