Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8099
Назва: Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології
Автори: Надвинична, Тетяна Лонгінівна
Ключові слова: задача
завдання
заданна ситуація
проблема
проблемна ситуація
навчальна ситуація
учбова задача
система навчальних задач
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – № 1. – С. 63-87.
Короткий огляд (реферат): З метою подолання існуючих су­перечностей, що супроводжують дослідження задачної проблемагики, проаналізовано та сгруктуровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку, а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “навчальна задача” , який покликаний за допо­могою професійно реалізованого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати учню шлях вдосконалення не лише його знань та умінь, а й способи привласнення ним соціально значимих норм і цінностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8099
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf931.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.