Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8122
Назва: Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)
Інші назви: Research conditions and factors of effective modular-developmental classes (multivariate analysis)
Автори: Бригадир, Марія Богданівна
Ключові слова: оргмодуль
оргформа
векторна модель
багатофакторний аналіз
Дата публікації: 2002
Видавництво: Психологія і суспільство
Бібліографічний опис: Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир // Психологія і суспільство. – 2002. – №3-4. – С. 187-200.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена опису експериментального дослідження занять в школі за модульно-розвиввальної системи навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8122
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПС_2002.pdf439.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.