Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8215
Назва: Роль практичного складника в підвищенні грамотності студентів під час вивчення курсу "Лінгвістичні основи документознавства"
Автори: Шкіцька, Ірина Юріївна
Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності, актуалізація знань, вправа, завдання, навички, підвищення грамотності
активизация познавательной деятельности, актуализация знаний, упражнение, задание, навыки, повышение грамотности
activation of cognitive activity, knowledge actualization, an exercise, a task, skills, literacy increasing
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНПУ
Бібліографічний опис: Шкіцька, І. Роль практичного складника в підвищенні грамотності студентів під час вивчення курсу "Лінгвістичні основи документознавства" [Текст] / Ірина Шкіцька // Studia methodologica : [наук. вид.] / [упоряд. І. Папуша]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – Вип. 36. − С. 14 18.
Короткий огляд (реферат): У статті репрезентовано розроблений автором комплекс вправ із дисципліни "Лінгвістичні основи документознавства", що сприяє підвищенню грамотності студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність". Подано рекомендації щодо добору та формулювання завдань до різних тем для забезпечення системності, логічності й ефективності навчального процесу. Практичний складник розглянуто як передумову підвищення грамотності студентів-документознавців. И. Ю. Шкицкая. Роль практической составляющей в повышении грамотности студентов при изучении курса "Лингвистические основы документоведения" В статье представлено разработанный автором комплекс упражнений по предмету "Лингвистические основы документоведения", который способствует повышению грамотности студентов высших учебных заведений, осваивающих специальность "Документоведение и информационная деятельность". Автор дает рекомендации по подбору и формулированию заданий к разным темам для обеспечения системности, логичности и эффективности учебного процесса. Практическая составляющая рассматривается как залог повышения грамотности студентов-документоведов. I. Shkitska. The role of a practical component in improving a student’s literacy in studying the course "Linguistic Basics of Records Management" The exercises complex, developed by the author for the course "Linguistic Basics of Records Management", is represented in the article. It promotes increasing of literacy of university students who take their degree on "Documentology and informational activity". The author gives recommendations for the selection and formulation of exercises at different topics to provide a systemic character, consistency and effectiveness of learning process. The practical component is considered to be a basis of a student-documentologist’s literacy increasing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8215
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shkitska_stattia z metoduku 2014.pdf152.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.