Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8345
Назва: Застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій підприємств – виробників спортивних товарів
Інші назви: Application of integrated approach to marketing communications of sporting goods enterprises
Автори: Цетнар, Лариса Олегівна
Ключові слова: маркетинг
торговельна марка
маркетингові комунікації
інтегровані маркетингові комунікації
маркетингова діяльність
marketing
brand
integrated marketing communications
marketing activity
marketing communications
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Цетнар, Л. О. Застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій підприємств – виробників спортивних товарів [Текст] / Лариса Олегівна Цетнар // Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: О. В. Ярощук (голов. ред.) та ін. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2016. – Том 25. – № 2. – С. 139-145. – ISSN 1993-0259.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Маркетингові комунікації є особливою сферою маркетингової діяльності, пов'язаною з управлінням комунікаціями, здійснюваними за допомогою комплексу засобів передачі повідомлень між суб'єктами маркетингової системи з метою стимулювання їхньої активності. Маркетингові комунікації здійснюються за допомогою комплексу засобів маркетингових комунікацій, найбільш відомими з яких звичайно виокремлюють: рекламу, стимулювання продажів, суспільні комунікації (зв'язки із громадськістю), особисті продажі. Перераховані засоби маркетингових комунікацій прийнято вважати основними, у зв'язку з тим, що на них традиційно виділяється більша частина бюджету маркетингових комунікацій. Проте на сьогодні у сучасній науці й практиці простежується тенденція розвитку й застосування інших засобів маркетингових комунікацій, таких, як: прямий маркетинг, спонсорство, електронні кошти, внутрішні комунікації й т. д. Посилення конкуренції, зростання вартості засобів маркетингових комунікацій й ускладнення запитів споживачів підвищують вимоги, пропоновані до ефективності використання ресурсів, призначених на маркетингові комунікації. Маркетингові комунікації є важливим соціально-економічним явищем. Вони є ефективними засобами впливу компанії на ринок, тому що можуть впливати на емоційний стан цільової аудиторії й стимулювати здійснення певних дій її представниками. Застосування маркетингових комунікацій дозволяє формувати й змінювати ставлення покупців спортивних товарів до їх підприємств даної сфери підприємницької діяльності й пропонованого нею товару, що спричиняє необхідність вивчення даної сфери підприємницької діяльності. Підвищення ефективності використання й удосконалювання управління маркетинговими комунікаціями є актуальним завданням у вітчизняній і закордонній науці. Мета. Мета дослідження полягає у визначенні переваг застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій Метод (методологія). У процесі дослідження використовувались такі методи: узагальнення, аналіз, синтез, індукція. Результати. Уточнено й систематизовано переваги застосування інтегрованого підходу до планування маркетингових комунікацій. Marketing communications are a special sphere of marketing activity which is associated with communications management. They are implemented by making use of a set of means of communication among subjects of the marketing system in order to simulate their activity. Marketing communications are carried out by making use of a set of means of marketing communications. Among them the following ones are usually distinguished as the best known: advertising, sales promotion, public communication (public relation), personal selling. These tools of marketing communications are considered the main ones, due to the fact that most of the budget of marketing communications is traditionally allocated on them. However, nowadays in modern science and practice we can see the trend of development and use of other means of marketing communications such as direct marketing, sponsorship, e-money, internal communications, etc. A substantial part of the budget of commercial organizations is allocated in marketing communications. According to the statistics data and experts’ assessments, marketing communications budget can range from 5 to 20% of circulation assets of companies. Ever increasing competition, rising cost of means of marketing communications means and consumer demand complexity increase the requirements for the efficient use of resources allocated to marketing communications. Marketing communications is an important social and economic phenomenon. They are effective means of the company’s influence on the market, because they can affect the emotional state of the target audience and encourage implementation of certain actions of their representatives. Application of marketing communications allows to form and change the attitudes of the consumer audience to the company and products which are offered by it, causing the need to study this sphere of entrepreneurial activities. Increasing efficiency of use and improving management of marketing communications have become important tasks in the domestic and foreign sciences. The article analyzes trends of formation and development of the market of sporting goods. In particular, indexes of performance of the world’s leading manufacturers of sports goods are analyzed and the system of requirements is proposed for efficient marketing communications. Goal. The aim of the research is to determine the benefits of applying an integrated approach to marketing communications The method (methodology). The following methods have been used in this research: method of generalization, method of analysis, method of synthesis, method of induction. Results. The advantages of an integrated approach to the planning of marketing communications are clarified and systematized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8345
ISSN: 1993-0259
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2016 рік. Том 25. № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf683.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.