Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8540
Назва: Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту
Автори: Ревасевич, Ірина Степанівна
Ключові слова: особистісна адаптованість, ставлення, оцінка і самооцінка, внутрішнє прийняття, психічний образ, психологічна ситуація, Я-концепція, модульно-розвивальна система навчання, самоактуалізація.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Психологія і суспільство, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ревасевич, Ірина Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. – 2008. – № 2. – С. 105-115.
Короткий огляд (реферат): У статті описуються передумови і чинники стабілізації особистісної адаптованості школярів, вікові та індивідуальні закономірності її прояву, відслідкована динаміка розгортання загального показника особистісної адаптованості у молодшому шкільному, підлітковому і юнацькому вікових періодах (за опитувальником “Наскільки адаптований Ти до життя?”) та окремих складових пристосованості наступників на цих етапах розвитку (за визначеною батареєю психологічних тестів).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8540
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.