Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8551
Назва: Використання методу проектів при викладанні документознавчих дисциплін у вищій школі
Інші назви: Using dokumentoznavchyh projects in teaching subjects in high school
Автори: Конопліцька, Олена Ігорівна
Гавура, Ольга Миколаївна
Ліщинська, Наталія Мирославівна
Ключові слова: фахівець, документообіг, методи інтерактивного навчання, метод проектів, пізнавальна діяльність
specialist, document management, interactive teaching methods, project method, cognitive activity
Дата публікації: 2013
Видавництво: Донецьк: ДонНУ
Бібліографічний опис: Конопліцька, О.І.Використання методу проектів при викладанні документознавчих дисциплін у вищій школі [Текст] / Гавура Ольга Миколаївна, Конопліцька Олена Ігорівна, Ліщинська Наталія Мирославівна // Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції / редкол.: [В.М. Андрієнко (голова), М.Г. Белопольский, М.С. Слободяник та ін.]. – Донецьк: ДонНУ, 2013. – С. 85-87.
Короткий огляд (реферат): У статті мова йде про те, що сучасні умови праці вимагають від фахівця-документознавця не тільки мовної грамотності, доброї практичної підготовки та високого рівня теоретичних знань, але й відповідних особистісних та професійних якостей. Зазначено, зокрема, що у Тернопільському національному економічному університеті підготовка молодих документознавців здійснюється з використанням методів інтерактивного навчання, серед яких найчастіше використовуються ділові ігри, дискусії, тренінги, робота в малих групах, виконання спільних проектів та ін. Багато уваги приділяється роботі з основними комп’ютерними програмами, досконалого знання яких вимагають сьогоднішні умови праці. Проаналізовано метод проектів, який набув великої популярності завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань та широких можливостей їх застосування.In the article is that the modern working conditions require specialist of documentation not only of language literacy, good practical skills and a high level of theoretical knowledge, but also relevant personal and professional qualities. It is noted in particular, that in Ternopil National Economic University training of young dokumentovedu performed using interactive teaching methods, including the most commonly used business games, discussions, workshops, small group work, implementation of joint projects and others. Much attention is paid to work with basic computer programs, which require a thorough knowledge of current conditions. The methods of projects that came much popularity due to the rational combination of theoretical knowledge and opportunities for their application.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8551
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy Ternopil 2013.doc43.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.