Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8941
Назва: Сучасні аспекти маркетингового стилю управління підприємством
Інші назви: Modern aspects of marketing style of enterprise's management
Автори: Сарай, Наталія Ізидорівна
Ключові слова: маркетингова діяльність
план маркетингу
управління
маркетингові стратегії
прогнозування
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Сарай Н.І. Сучасні аспекти маркетингового стилю упрравління підприємством / Н.І. Сарай // Науковий вісник Ужгородського університету.Серія "Економіка". – Випуск 30. – 2010. – С. 133-137.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні ознаки маркетингового стилю управління підприємством, обґрунтовано необхідність складання маркетингового плану, визначено роль управління маркетингом на підприємстві та етапи стратегічного маркетингового планування. Охарактеризовано керовані та некеровані фактори маркетингового середовища підприємства та виявлено їх вплив на ефективність маркетингової діяльності фірми. Розглянуто основні методи прогнозування можливих змін маркетингового середовища підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8941
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya_marketyng.pdf158.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.