Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9181
Назва: Основи маркетингу
Ключові слова: управління маркетингом
міжнародний маркетинг
маркетингові дослідження
маркетингові комунікації
маркетингова політика
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Основи маркетингу [Електронний ресурс] : консп. лекцій. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 39 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9181
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект лекцій.pdf828.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.