Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/930
Назва: Міжнародні тенденції розвитку туристичних продуктів
Інші назви: International tendencies of tourism product development
Автори: Урбанович, Михайло Дмитрович
Urbanovuch, M.D.
Ключові слова: міжнародний туризм
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Урбанович, М. Д. Міжнародні тенденції розвитку туристичних продуктів : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050301 - Міжнародна економіка магістерська програма - Міжнародний туризм / Михайло Дмитрович Урбанович ; наук. керівник к.е.н., доцент Гродський С.В. — Тернопіль, 2012. — 119 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Урбанович М.Д.Міжнародні тенденції розвитку туристичних продуктів. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 8.03050301 «Міжнародна еконміка» – Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, 2012. Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти формування туристичного продукту на сучасному етапі розвитку індустрії туризму. Проаналізовано тенденції і перспективи розвитку туристичних продуктів в Україні і світі. Розроблено модель формування ставлення споживача до турпродукту, а також матрицязагальнорегіональних і унікальних характеристик українських Карпат як основи формування конкурентоспроможного турпродукту. ANNOTATION Urbanovych M.D. International tendencies of tourism product development - Manuscript. This research is to submit a Master of Management degree on specialization 8.03050301 « International economy » - Ternopil national economic university, Ternopil', 2012. The theoretical and practical aspects of tourism product formation at the present stage of of the tourism industrydevelopment are considered. The tendencies and perspectives of tourism products development in Ukraine and abroad areanalysed. A model of consumer attitudes to tourism products, as well as a matrix of the regional and the unique characteristics of the Ukrainian Carpathians as a basis for forming competitive tourism product is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/930
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Urbanovych M.D. MEMTim-51.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.