Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9637
Назва: Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання
Інші назви: Reflexive processes in the normative and regulative period of modular developed educational
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, модульно-розвивальна система, нормативно-регуляційний період, особистісна рефлексія, рефлексивний моніторинг, ретроспективна схематизація, суб’єктивне привласнення знань, ідентифікація, механізми самомобілізації та самоорганізації
Дата публікації: 2007
Видавництво: Психологія і суспільство. – 2007. - № 1. – С. 128-135.
Бібліографічний опис: Бугерко Я.М. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я.М. Бугерко // Психологія і суспільство. – 2007. - № 1. – С. 128-135.
Короткий огляд (реферат): У статті поглиблено уявлення про рефлексивні механізми нормування знань, виділено етапи особистісного прийняття соціокультурних принципів і норм наступниками, розглянуто механізми особистісної рефлексії – самомобілізацію та самоорганізацію на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального освітнього циклу, розкрито особливості рефлексивної діяльності учнів на нормативно-регуляційному періоді інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу, показано особливості процесів нормування знань та їх вплив на створення передумов для саморозвитку особистості школяра, осмислення ним себе як цілісного Я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9637
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ps_1_2007.pdf372.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.