Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/970
Назва: Управління електронною комерцією на міжнародних ринках
Автори: Середюк, Сергій Володимирович
Serediuk, S.V.
Ключові слова: електронна комерція
міжнародні ринки
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Середюк, С. В. Управління електронною комерцією на міжнародних ринках : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "спеціаліст" : спец. 7.03060104 – Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності  / Сергій Володимирович Середюк ; наук. керівник к. е. н., доцент Баран Р. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 108 с.
Короткий огляд (реферат): Інформаційні технології стали одним з важливих чинників забезпечення розвитку економіки як на макро-, так і на мікроекономічних рівнях. Умови функціонування підприємств поступово змінюються під впливом розвитку інформаційних технологій, які по суті є чинниками розвитку виробництва. При цьому вирішальна роль у цьому процесі переходить від виробника до клієнта, і відповідно, від масового виробництва до індивідуальних послуг, а тому однією з особливостей сучасного бізнесу є зосередження зусиль на задоволенні потреб споживачів. У таких умовах компанії не можуть ігнорувати нові ринки в мережі Інтернет та нові можливості для підвищення конкурентоспроможності компанії та її пропозицій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/970
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serediuk S.V. MZEDzis-52.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.