Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/975
Назва: Організація збуту товарів на зарубіжному ринку
Автори: Ярославський, Віталій Васильович
Yaroslavsky, V.V.
Ключові слова: організація збуту
зарубіжний ринок
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Ярославський, В. В. Бізнес-планування маркетингової діяльності фірми на зовнішньому ринку  : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Віталій Васильович Ярославський ; наук. керівник ст. викладач Гаргула Д. В. — Івано-Франківськ , 2012. — 127 с.
Короткий огляд (реферат): У першому розділі висвітлено теоретичні засади організації збуту товарів на зарубіжному ринку. У другому розділі здійснено аналіз та оцінку організації збуту товарів на зарубіжному ринку. У третьому розділі подано напрями вдосконалення організації збуту товарів на зарубіжному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/975
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroslavsky V.V., MUNzmi-51.pdf741.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.