Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9786
Назва: Підходи щодо оцінки інтенсивності конкурентного середовища
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Карапетян, Ольга Михайлівна
Ключові слова: конкурентне середовище
маркетингова політика
підприємство
конкурентна боротьба
методи
середовище
інтенсивність
підходи
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Карапетян, Е.Т. Підходи до оцінки інтенсивності конкурентного середовища [Текст] / Е.Т. Карапетян, О.М. Карапетян // Наука молода : зб. наук. праць Ради молод. вчених Терноп. націонал. економ. ун-ту. – Тернопіль : Економічна думка, 2006.– № 5.– С. 100-104.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті основні підходи, щодо виміру рівня інтенсивності конкурентного середовища, який є визначальним моментом в побудові маркетингової політики підприємства, у виборі засобів і методів ведення конкурентної боротьби
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9786
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підходи щодо оцінки інтенсивності конкурентного середовища.pdf153.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.