Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9940
Назва: Використання SWOT-аналізу при формуванні стратегії хлібопекарських підприємств
Автори: Костецька, Наталія Іванівна
Хопчан, Марія Іванівна
Ключові слова: SWOT-аналіз
фактори
сильні сторони
слабкі сторони
можливості
загрози
хлібопекарські підприємства
Дата публікації: 2011
Видавництво: Сталий розвиток економіки
Бібліографічний опис: Костецька Н.І. Використання SWOT-аналізу при формуванні стратегії хлібопекарських підприємств / Костецька Н.І., Хопчан М.І. // Сталий розвиток економіки. – 2011. – № 1(4). – С. 214–219.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність і можливості використання SWOT-аналізу при формуванні стратегії хлібопекарських підприємств. Визначено напрямки розвитку хлібозаводів і міні-пекарень шляхом перетворення власних слабких сторін у сильні та усунення зовнішніх загроз за рахунок наявних можливостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9940
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sre_2011_1.pdf220.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.