Перегляд зібрання за групою - Автори Борисова, Тетяна Михайлівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 21 до 40 із 51 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015МАРКЕТИНГ БЛАГОДІЙНИХ І ВОЛОНТЕРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙБорисова, Тетяна Михайлівна
2015МАРКЕТИНГ ЕКОЛОГІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У РОЗВИТКУ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙБорисова, Тетяна Михайлівна
2014МАРКЕТИНГ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ КУЛЬТУРИ РОЗВИНУТИХ КРАЇН І УКРАЇНИ: АНАЛІЗ РОЗБІЖНОСТЕЙБорисова, Тетяна Михайлівна
2016Маркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
2016Маркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
2015МАРКЕТИНГ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфериБорисова, Тетяна Михайлівна
2014МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, Уляна Ігорівна
2015МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ НА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ЦІЛЬОВОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІБорисова, Тетяна Михайлівна
2013МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ПРАКТИКИ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ІЗ ЗАПОБІГАННЯ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИБорисова, Тетяна Михайлівна
2016Маркетингові комунікації у рамках виконання Державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіБорисова, Тетяна Михайлівна
2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Некомерційний маркетинг волонтерських організацій США та України: порівняльний аналізБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Некоммерческий маркетинг в контексте пространственно-временного подходаБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Обґрунтування вибору цільової аудиторії для соціальних журналістів (на прикладі НУО з протидії торгівлі людьми)Борисова, Тетяна Михайлівна
2015ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014-11ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
2016ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ВЕЛИЧИНИ СОЦІАЛЬНОГО ЕФЕКТУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ЧИННИКІВ МАРКЕТИНГУБорисова, Тетяна Михайлівна