Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace at West Ukrainian National University
Перегляд зібрання за групою - Автори Борисова, Тетяна Михайлівна
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 21 до 40 із 51
< назад
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2015
МАРКЕТИНГ БЛАГОДІЙНИХ І ВОЛОНТЕРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2015
МАРКЕТИНГ ЕКОЛОГІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У РОЗВИТКУ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2014
МАРКЕТИНГ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ КУЛЬТУРИ РОЗВИНУТИХ КРАЇН І УКРАЇНИ: АНАЛІЗ РОЗБІЖНОСТЕЙ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2016
Маркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практика
Борисова, Тетяна Михайлівна
;
Borysova, T. M.
2016
Маркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практика
Борисова, Тетяна Михайлівна
;
Borysova, T. M.
2015
МАРКЕТИНГ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2014
Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфери
Борисова, Тетяна Михайлівна
2014
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)
Борисова, Тетяна Михайлівна
;
Когут, Уляна Ігорівна
2015
МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ НА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ЦІЛЬОВОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2013
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ПРАКТИКИ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ІЗ ЗАПОБІГАННЯ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2016
Маркетингові комунікації у рамках виконання Державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області
Борисова, Тетяна Михайлівна
2016
Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
Борисова, Тетяна Михайлівна
2015
Некомерційний маркетинг волонтерських організацій США та України: порівняльний аналіз
Борисова, Тетяна Михайлівна
2015
Некоммерческий маркетинг в контексте пространственно-временного подхода
Борисова, Тетяна Михайлівна
2015
Обґрунтування вибору цільової аудиторії для соціальних журналістів (на прикладі НУО з протидії торгівлі людьми)
Борисова, Тетяна Михайлівна
2015
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2014
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2014-11
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИ
Борисова, Тетяна Михайлівна
2014
Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля України
Борисова, Тетяна Михайлівна
2016
ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ВЕЛИЧИНИ СОЦІАЛЬНОГО ЕФЕКТУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ЧИННИКІВ МАРКЕТИНГУ
Борисова, Тетяна Михайлівна