Перегляд зібрання за групою - Автори Борисова, Тетяна Михайлівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 27 до 46 із 51 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфериБорисова, Тетяна Михайлівна
2014МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, Уляна Ігорівна
2015МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ НА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ЦІЛЬОВОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІБорисова, Тетяна Михайлівна
2013МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ПРАКТИКИ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ІЗ ЗАПОБІГАННЯ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИБорисова, Тетяна Михайлівна
2016Маркетингові комунікації у рамках виконання Державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіБорисова, Тетяна Михайлівна
2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Некомерційний маркетинг волонтерських організацій США та України: порівняльний аналізБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Некоммерческий маркетинг в контексте пространственно-временного подходаБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Обґрунтування вибору цільової аудиторії для соціальних журналістів (на прикладі НУО з протидії торгівлі людьми)Борисова, Тетяна Михайлівна
2015ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014-11ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
2016ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ВЕЛИЧИНИ СОЦІАЛЬНОГО ЕФЕКТУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ЧИННИКІВ МАРКЕТИНГУБорисова, Тетяна Михайлівна
2015СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТЕЛЕРАДІОПРОСТОРІ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2018Соціально-економічні передумови та перспективи розвитку ринку послуг міського громадського транспорту ТернополяБорисова, Тетяна Михайлівна; Монастирський, Григорій Леонардович; Borysova, Tetiana Mykhailivna; Monastyrskyi, Hryhorii Leonardovych
2014СТАН ВИКОНАННЯ УКРАЇНОЮ КОНВЕНЦІЇ РАДИ ЄВРОПИ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИБорисова, Тетяна Михайлівна
2015СУЧАСНІ ВИКЛИКИ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ УКРАЇНИБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Сучасні методологічні аспекти маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
2014СУЧАСНІ РИНКОВІ ВИКЛИКИ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна