Перегляд зібрання за групою - Автори Заячковська, Галина

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринкуЗаячковська, Галина
2011Концепція сталого розвитку сфери туризму як засіб післякризового відновлення галузіЗаячковська, Галина; Zayachkovska, Halyna
2016Маркетингові комунікації як сучасний інструмент управління бізнесомКондратюк, Анна; Заячковська, Галина
2017Моніторинг євроінтеграції України у сфері туризмуЗаячковська, Галина
2010Міжнародний туризм в Україні: проблеми розвитку та шляхи вирішенняЗаячковська, Галина; Zayachkovska, Galyna
2017Особливості формування національного туристичного продукту в УкраїніКостін, Микола; Заячковська, Галина
2017Рівні маркетингового управління розвитком в’їзного туризму в УкраїніЗаячковська, Галина
2011Туристичний імідж країни: суть та проблеми формуванняЗаячковська, Галина; Zayachkovska, Galyna