Перегляд зібрання за групою - Автори Заячковська, Галина Адамівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 21 до 28 із 28 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінар-ний підхідЗаячковська, Галина Адамівна
2012Тенденції розвитку світового туристичного ринкуЗаячковська, Галина Адамівна
2011Теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Туристичний бренд країниЗаячковська, Галина Адамівна
2011Туристичний імідж України: суть та проблеми формуванняЗаячковська, Галина Адамівна
2013Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхідЗаячковська, Галина Адамівна
2011Ціноутворення у сфері міжнародного туризму: теоретико-методологічні засадиЗаячковська, Галина Адамівна
2010Індекс конкурентоспроможності України у сфері подорожей і туризмуЗаячковська, Галина Адамівна