Перегляд зібрання за групою - Автори Легкий, Олег Андрійович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 8 до 26 із 26 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Вплив конкурентоспроможності персоналу на ефективність роботи організаціїЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2016-07-22Дискурс природи комерційного та некомерційного маркетингу в контексті природи їхніх завданьЛегкий, Олег Андрійович
2017Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результатуЛегкий, Олег Андрійович; Сохацька, Олена Миколаївна
2017Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результатуСохацька, Олена Миколаївна; Легкий, Олег Андрійович
2019Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу.Підгурська, Ірена Андріївна; Легкий, Олег Андрійович
2014-03Коучинг та менторинг в системі управління персоналомЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2009-10-01Людський капітал та його вплив на розвиток економікиЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2015-10Маркетингова комунікаційна політика на базі технології QR-кодуванняЛегкий, Олег Андрійович
2015-11-12Нові тренди формування витрат на маркетингові комунікації в контексті формування нового світового фінансового порядкуЛегкий, Олег Андрійович
2016Основні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарівЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна; Lehkyy, Oleh Andriyovych; Martsinkovs'ka, Oleksandra Bohdanivna
2016Основні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарівЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2015-09-24Особливості сезонного підбору і розстановки кадрів підприємстваЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2013-02Прикладні аспекти застосування «Інкотермс-2010» в зовнішньоекономічній діяльності підприємств УкраїниЛегкий, Олег Андрійович
2013Продакт-плейсмент як сучасний маркетинговий інструмент: юридичні аспекти та проблеми ефективностіЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2015Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємствЛегкий, Олег Андрійович
2016Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств в цифровій економіціЛегкий, Олег Андрійович; Сохацька, Олена Миколаївна
2016Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств у цифровій економіціСохацька, Олена Миколаївна; Легкий, Олег Андрійович
2011Соціальне партнерство як фактор розвитку громадянського суспільстваЛегкий, Олег Андрійович; Гурик, Мирослава Іванівна
2013Інкотермс-2010 як інструмент регулювання зовнішньоекономічної діяльностіЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна