Перегляд зібрання за групою - Автори Процишин, Ю. Т.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020E-mail маркетинг: переваги і недоліки використанняЗіньк, К. С.; Процишин, Ю. Т.
2020Екологічний транспорт в УкраїніМеленчук, О. В.; Процишин, Ю. Т.
2020Майбутнє за електромобілямиПроцишин, Ю. Т.; Меленчук, О. В.
2019Маркетингове забезпечення сталого розвитку міського громадського транспортуБорисова, Т. М.; Монастирський, Г. Л.; Окрепкий, Р. Б.; Островерхов, В. М.; Іванечко, Н. Р.; Процишин, Ю. Т.; Борисяк, О. В.; Живко, М. А.; Хрупович, С. Є.
2020Проблеми та шляхи розвитку транспортної системи УкраїниШвайко, Н.; Процишин, Ю. Т.
2023Словник понять і термінів з маркетингуБорисова, Т. М.; Галько, Л. Р.; Дудар, В.Т.; Іванечко, Н. Р.; Окрепкий, Р. Б.; Процишин, Ю. Т.; Хрупович, С. Є.
2023Термінологія з маркетингу соціальних мереж (SMM)Процишин, Ю. Т.
2020Цифровий маркетинг - можливості та перспективи розвитку "Файної карти"Процишин, Ю. Т.