Перегляд зібрання за групою - Автори Борисова, Тетяна Михайлівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 51  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Analysis of marketing communication actions in human trafficking preventionБорисова, Тетяна Михайлівна
2014CURRENT CHALLENGES FOR NON-PROFIT ORGANIZATIONS IN THE FIELDS OF EDUCATION AND RESEARCH OF UKRAINEБорисова, Тетяна Михайлівна
2014KONTINNUM I WYMIARY MARKETINGU NIEKOMERCYJNEGOБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Market Orientation of Ukrainian Non-profit Health Care OrganizationsБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Marketing of non-profits of education and research sector of Ukraine: conceptual peculiarities and vectors of developmentБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Monitoring of Public Service Advertising in Current TV and Radiospace of UkraineБорисова, Тетяна Михайлівна
2014АКТУАЛЬНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОСВІТИ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИБорисова, Тетяна Михайлівна
2015АКТУАЛЬНІ ВИКЛИКИ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ СФЕРИ БЛАГОДІЙНИХ ІНСТИТУТІВ І РОЗВИТКУ ВОЛОНТЕРСТВАБорисова, Тетяна Михайлівна
2015АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ І ПРОФЕСІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА СПІЛОКБорисова, Тетяна Михайлівна
2014ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИБорисова, Тетяна Михайлівна
2015ВИНИКНЕННЯ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ІЗ ПОГЛЯДУ ЕКОНОМІЧНИХ, СОЦІОЛОГІЧНИХ ТА ПОЛІТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙБорисова, Тетяна Михайлівна
2016ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИБорисова, Тетяна Михайлівна
2007Економічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствахБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetyana Mykhaylivna
2007Економічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствахБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetyana Mykhaylivna
2014ЕКОНОМІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ МАРКЕТИЗАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ СФЕРИБорисова, Тетяна Михайлівна
2015КОНКУРЕНТНІ ВІДНОСИНИ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014КОНТИНУУМ ЕКСПЛІКАЦІЙ НЕКОМЕРЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Концептуальна схема некомерційного маркетингуБорисова, Тетяна Михайлівна
2014КОНЦЕПЦІЯ НЕКОМЕРЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ: ПОНЯТТЯ І ВИМІРИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвідуБорисова, Тетяна Михайлівна