Перегляд зібрання за групою - Автори Білецька, І. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Аналіз основних показників ефективності управління готельним комплексомГураль, Н. В.; Білецька, І. М.
2018Аналітичне забезпечення процесу розробки стратегічних напрямів розвитку санаторно-курортної сфери регіонуПлав’юк, Ю. Л.; Білецька, І. М.
2019Маркетингові інновації у сфері просування продукту на ринкуБойчук, В. Р.; Білецька, І. М.
2019Моніторинг рівня зайнятості в Європейському СоюзіПередрук, Т. І.; Білецька, І. М.
2019Мотивація персоналу: основні завдання та методиКутинська, А. В.; Білецька, І. М.
2018Особливості системи менеджменту туристичного підприємстваГереджук, А. М.; Білецька, І. М.
2019Реалізація концепції сталого розвитку в діяльності бізнес-організаціїКозин, В. Б.; Білецька, І. М.
2018Роль та місце поведінки споживача у формуванні конкурентної стратегії підприємстваШелудченко, М. С.; Білецька, І. М.
2018Тенденції розвитку медичного туризму в структурі світового туристичного ринкуБородайкевич, Р. Д.; Білецька, І. М.
2018Тенденції розвитку нанотехнологій у глобальному конкурентному середовищіСтахнюк, В. О.; Білецька, І. М.
2019Теоретичні засади управління лояльністю споживачівПічак, В. В.; Білецька, І. М.
2018Управління маркетинговою діяльністю на ринку комерційної нерухомостіГущук, Г. В.; Білецька, І. М.