Перегляд зібрання за групою - Автори Карпенко, Віталій

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Актуальні проблеми розвитку інноваційного маркетингуКарпенко, Віталій
2016Маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваКарпенко, Віталій
2016Окремі аспекти розвитку сучасного маркетингуКарпенко, Віталій
2020Оцінка забезпечення функціонування молокопереробних підприємств УкраїниКарпенко, Віталій; Karpenko, Vitalii
2021Розвиток цифровізації обліку, оподаткування, аналізу і контролю в управлінні підприємствамиПуцентейло, Петро; Гуменюк, Олена; Белова, Ірина; Ярощук, Олексій; Завитій, Ольга; Спільник, Ірина; Бруханський, Руслан; Чорна, Неля; Пархомець, Микола; Уніят, Людмила; Жовковська, Тетяна; Карпенко, Віталій
2017Сучасні підходи у трактуванні категорії «корпорація»Карпенко, Віталій
2019Інтегрованість маркетингових комунікацій підприємства: сутність, принципи та ціліКарпенко, Віталій; Савицький, Влад