Перегляд зібрання за групою - Автори Мигаль, Оксана Фелікіссімівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 15 із 15
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012STP-маркетинг м'ясопереробних підприємствМигаль, Оксана Фелікіссімівна; Myhal, Oksana Felikissimivna
2011STP-маркетинг м'ясопереробних підприємствМигаль, Оксана Фелікіссімівна; Myhal, Oksana Felikissimivna
2008-12-04АНАЛІЗ МЕТОДІВ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУМигаль, Оксана Фелікіссімівна
2013Вдосконалення визначення величини вибірки в маркетингових дослідженнях середніх величинМигаль, Оксана Фелікіссімівна; Штефанич, Дмитро Андрійович
2010-03-19ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ М`ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИМигаль, Оксана Фелікіссімівна
2016Методичні аспекти використання кількісних індикаторів концентрації товарного ринку та ступеня його монополізаціїОкрепкий, Ростислав Богданович; Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
2016-02-26Особливості персонального продажу на зарубіжному ринкуМигаль, Оксана Фелікіссімівна
2017РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАСОВОЇ КАСТОМІЗАЦІЇ У СФЕРІ ПОСЛУГОкрепкий, Ростислав Богданович; Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
2013-04-12Сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносинМигаль, Оксана Фелікіссімівна; Лагоцька, Наталія Зіновіївна
2012СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧЕММигаль, Оксана Фелікіссімівна
2017-02Трансформація ринку маркетингових комунікацій в Україні під впливом глобалізаційних процесівМигаль, Оксана Фелікіссімівна; Братко, Олександра Семенівна
2017Трансформація ринку маркетингових комунікацій в Україні під впливом глобалізаційних процесівБратко, Олександра Семенівна; Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
2010Формування психографічних профілів споживачів м’ясної продукціїМигаль, Оксана Фелікіссімівна
2015Формування інструментів мерчандайзингу торговельного підприємстваМигаль, Оксана Фелікіссімівна
2008ІНСТРУМЕНТИ РИНКОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ М`ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇМигаль, Оксана Фелікіссімівна