Перегляд зібрання за групою - Автори Штефанич, Дмитро Андрійович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 5 із 5
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Вдосконалення визначення величини вибірки в маркетингових дослідженнях середніх величинМигаль, Оксана Фелікіссімівна; Штефанич, Дмитро Андрійович
2011Маркетинговий аналізБратко, Олександра Семенівна; Лагоцька, Наталія Зіновіївна; Окрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович; Дячун, Ольга Дмитрівна
2015Маркетинговий менеджментЗаячковська, Галина Адамівна; Штефанич, Дмитро Андрійович; Дячун, Ольга Дмитрівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Братко, Олександра Семенівна
2011МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ АВС І XYZ-АНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОГО ПОРТФЕЛЯ ФІРМИОкрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович
2010ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВОкрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович