Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 45.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015МАРКЕТИНГ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2015ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Market Orientation of Ukrainian Non-profit Health Care OrganizationsБорисова, Тетяна Михайлівна
2014СТАН ВИКОНАННЯ УКРАЇНОЮ КОНВЕНЦІЇ РАДИ ЄВРОПИ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014-11ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014СУЧАСНІ РИНКОВІ ВИКЛИКИ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфериБорисова, Тетяна Михайлівна
2014МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, Уляна Ігорівна
2015Сучасні методологічні аспекти маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна