Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 28.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Ринок міжнародних туристичних послуг: конструювання категорії та класифікаціяЗаячковська, Галина Адамівна
2011Критерії сегментування ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Маркетинг міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхідЗаячковська, Галина Адамівна
2012Механізм погодження та реалізації економічних інтересів суб’єктів ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Туристичний імідж України: суть та проблеми формуванняЗаячковська, Галина Адамівна
2010Еволюція теорії маркетингу туризмуЗаячковська, Галина Адамівна
2010Міжнародний туризм як економічна категорія: теоретичні аспектиЗаячковська, Галина Адамівна
2011Концепція сталого розвитку сфери туризму як засіб післякризового відновлення галузіЗаячковська, Галина Адамівна
2011Міжнародний туризм в Україні: проблеми розвитку та шляхи вирішенняЗаячковська, Галина Адамівна