Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 14.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Тактичне прогнозування попиту як інструмент подолання диспропорцій у виробництві та споживанні продукції підприємстваОкрепкий, Ростислав Богданович; Бутов, Андрій Миколайович
2011МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ АВС І XYZ-АНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОГО ПОРТФЕЛЯ ФІРМИОкрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович
2013КОН’ЮНКТУРНИЙ АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ, ЙОГО СТІЙКОСТІ ТА ЦИКЛІЧНОСТІОкрепкий, Ростислав Богданович; Гаргула, Денис Васильвич
2010ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВОкрепкий, Ростислав Богданович; Штефанич, Дмитро Андрійович
2010Методичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної кампанії на структуру аудиторії веб-сайтуОкрепкий, Ростислав Богданович; Гаргула, Денис Васильвич
2017РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАСОВОЇ КАСТОМІЗАЦІЇ У СФЕРІ ПОСЛУГОкрепкий, Ростислав Богданович; Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
2010Особливості впливу окремих факторів макросередовища на дфяльність підприємств хлібопекарської галузіОкрепкий, Ростислав Богданович; Гаргула, Денис Васильвич
2008Удосконалення системи показників кон’юнктури товарного ринкуОкрепкий, Ростислав Богданович
2007Адаптивні методи короткострокового прогнозування збуту як інструмент збалансування попиту і пропозиції на ринкуОкрепкий, Ростислав Богданович
2005Методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженняхОкрепкий, Ростислав Богданович