Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 52.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ФОРМУВАННІ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАСабецька, Тетяна Ігорівна
2013ВІТЧИЗНЯНІ РЕАЛІЇ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯСабецька, Тетяна Ігорівна; Мрозіцька, Юлія Богданівна
2008ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАСабецька, Тетяна Ігорівна; Гринчуцький, Валерій Іванович
2016Розвиток американської моделі соціальної відповідальності бізнесуСабецька, Тетяна Ігорівна; Григорів, Світлана Федорівна; Юрчишин, Ірина Ярославівна
2016ЗАРОДЖЕННЯ, СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ПОНЯТТЯ “ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВА”Сабецька, Тетяна Ігорівна
2012ТОВАРНО–РИНКОВІ СТРАТЕГІЇ В РАМКАХ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВАСабецька, Тетяна Ігорівна
2010КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО МАКРОСЕРЕДОВИЩА СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИСабецька, Тетяна Ігорівна
2012ДІАГНОСТИКА ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ ТА ПЕРСПЕКТИВ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНИХ СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИСабецька, Тетяна Ігорівна
2012АНАЛІЗ СТАНУ ВИРОБНИЧОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИСабецька, Тетяна Ігорівна
2014ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВИРОБНИЧО-МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАСабецька, Тетяна Ігорівна