Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Ефективність використання Інтернет при зборі маркетингової інформаціїЗигрій, Ольга Володимирівна
2002Моделювання маркетингових рішень у сфері вантажних автоперевезеньВашків, Олександр
2012ДІАГНОСТИКА ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ ТА ПЕРСПЕКТИВ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНИХ СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИСабецька, Тетяна Ігорівна
2008Маркетинговий аудит в системі стратегічного управління підприємствомГоляш, Ірина Дмитрівна
1998Ефективність використання основних виробничих фондів вантажних автотранспортних підприємств в умовах трансформації суспільно-економічних відносинВашків, Олександр Павлович
2014Сучасні маркетингові стратегії в антикризовому управлінні підприємствомСарай, Наталія Ізидорівна
2007Оцінка маркетингу і ціноутворення на аграрному ринкуГорлачук, Олексій Анатолійович; Горлачук, Микола Анатолійович
2000Вплив маркетингового середовища на формування виробничої програмиКарапетян, Едуард Томікович
2010ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ УКРАЇНИСабецька, Тетяна Ігорівна
2007Доцільність використання маркетингових досліджень у діяльності малих та середніх підприємствКарапетян, Едуард Томікович