Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 20.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Розвток підприємства – ефективний інструмент сучасного управлінняМазур, Володимир Степанович
2011ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАКозин, Лариса Володимирівна
2013СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА РІВНІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМКозин, Лариса Володимирівна
2015СУТНІСТЬ ЕКОЛОГІЧНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЯК ОБ’ЄКТ ЕКОЛОГІЧНОГО ОБЛІКУКостишин, Наталія Степанівна
2016Формування ланцюгів постачання на засадах соціально-відповідального маркетингу і сталого розвиткуКозин, Лариса Володимирівна
2016ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСУВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ДЕРЖАВИКруп’як, Ірина Йосифівна
2014ЗАСТОСУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО АУДИТУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ ЗА УМОВ СТАЛОГО РОЗВИТКУКостишин, Наталія Степанівна
2016Формування еколого-економічної політики в Україні: регіональна специфікаКороль, Володимир Степанович
2016Управління безпекою праці як напрям імплементації засад сталості в сфері охорони здоров'яКривокульська, Наталія Михайлівна; Богач, Юрій Аркадійович; Апостолюк, Оксана Зіновіївна
2017Основні тенденції формування еколого-економічної культури суспільства в Україні у контексті сталого розвиткуДанилишин, Володимир Іванович; Стефанків, Оксана Михайлівна