Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-01-27T18:28:32Z-
dc.date.available2017-01-27T18:28:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКовальчук Л.О. Гендерне виховання у навчальних закладах Німеччини / Л.О. Ковальчук // Науковий журнал "Молодий вчений". - 2016. - №12(39). - С.440-445.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10091-
dc.description.abstractУ статті розглянуто передумови реалізації гендерного виховання у навчальних закладах Німеччини та докладно висвітлено поняття коедукації, спільного та роздільного навчання, частково роздільного навчання, рівності статей. У європейській, зокрема німецькій, освіті кінця ХХ – початку ХХІ ст. в умовах її глобалізації виразно простежуються реформаційні перетворення, спрямовані на досягнення гендерної рівності. При цьому йдеться не лише про забезпечення однакових прав і можливостей обох статей в отриманні освіти високої якості, а й про зміни у гендерній свідомості учнівської молоді, що передбачає розв’язання багатьох складних і подекуди суперечливих педагогічних проблем.uk_UA
dc.publisherХерсон, ТОВ Видавничий дім ""Гельветикаuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectгендерне вихованняuk_UA
dc.subjectкоедукаціяuk_UA
dc.subjectспільне і роздільне навчанняuk_UA
dc.subjectНімеччинаuk_UA
dc.titleГендерне виховання у навчальних закладах Німеччиниuk_UA
dc.title.alternativeGender Education at Schools of Germanyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гендерне виховання.pdf364.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.