Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖитар, Ігор-
dc.contributor.authorZhytar, I.-
dc.date.accessioned2016-03-03T09:02:24Z-
dc.date.accessioned2016-03-03T09:02:29Z-
dc.date.available2016-03-03T09:02:24Z-
dc.date.available2016-03-03T09:02:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖитар, І. Дослідження просування нової марки на український ринок : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 803050401- Економіка підприємства  / Ігор Житар ; наук. керівник д.е.н., Матвіїв М.Я. — Тернопіль, 2013. — 115 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1016-
dc.description.abstractВ даній магістерській роботі розглянуто роль торгових марок у маркетинговій діяльності підприємств, процес створення товарної марки, основні поняття брендингу. Подано дослідження кон'юнктури ринку сокової продукції в Україні, розглянуто маркетингові стратегії основних гравців ринку та особливості використання торгових марок. Наведено дані власного соціологічного дослідження для виявлення можливості використання торгової марки при просуванні на вітчизняний ринок сокової продукції. Сформульовані пропозиції щодо виведення на ринок нової торгової марки соку.uk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectринок соківuk_UA
dc.titleДослідження просування нової марки на український ринокuk_UA
Розташовується у зібраннях:2012-2013 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhytar I.Yu._EPMzmi-51.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.