Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSavych, Oleksandr-
dc.date.accessioned2017-01-30T13:55:42Z-
dc.date.available2017-01-30T13:55:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationSavych O. Features of Marketing Activity of Producers in Conditions of Globalization [Text] / Oleksandr Savych // Journal of european economy. - 2015. - Vol. 14, № 1. - P. 49-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10308-
dc.description.abstractProducers are basic subjects of the world commodity market which carry significant part of world economy added value. All industrial companies are working in hard competitive conditions. The modern feature of any company activity is global processes` influence: competition from global companies’ side (transnational corporations), global preferences of consumers, necessity in production of standardization and high qualitative commodities, necessity in development of single global or regional marketing strategy and marketing mix. The modern state of industrial companies ‘marketing management has been considered at the article, problems of marketing management dedicated to globalization and strong competition have been determined. Modern features of the globalization and its influence at marketing management of industrial businesses have been studied at the article.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjecttransnational corporationsuk_UA
dc.subjectindustrial companiesuk_UA
dc.titleFeatures of Marketing Activity of Producers in Conditions of Globalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№1) Березень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savych O..pdf129.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.