Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧопляк, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-01-31T09:37:29Z-
dc.date.available2017-01-31T09:37:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation[368.013:330.123.6]:006.015.5uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10387-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність забезпечення управління якістю страхових послуг суб'єктів сфери страхування в Україні. Уточнено сутність та характеристики якості страхової послуги, виділено фактори впливу на якість послуг. Запропоновано модель якості страхових послуг з урахуванням усіх факторів та чинників, які на неї впливають.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectстрахова послугаuk_UA
dc.subjectinsuranceuk_UA
dc.subjectякість страхової послугиuk_UA
dc.subjectquality an insurance servicesuk_UA
dc.subjectменеджмент якості послугuk_UA
dc.subjectmanagement qualityuk_UA
dc.titleМЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ СТРАХОВИХ ПОСЛУГuk_UA
dc.title.alternativeMECHANISM OF THE ENSURING OF QUALITY MANAGEMENT SERVICES INSURANCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvkhdu_en_2016_17(4)__32.pdf341.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.