Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10423
Назва: Інформаційно-комунікативні проблеми глобалізації вітчизняного бізнесу
Автори: Пилипчук, Володимир
Данніков, Олег
Ключові слова: міжнародний маркетинг
маркетинг глобальних ринків
макроекономічні процеси
маркетинг
менеджмент
продаж
маркетингові дослідження на мікрорівні
підприємство
стратегії економічного розвитку
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Пилипчук, В. Інформаційно-комунікативні проблеми глобалізації вітчизняного бізнесу [Текст] / Володимир Пилипчук, Олег Данніков // Журнал європейської економіки. - 2015. - Т. 14, № 1. - С. 26-36.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу загалом, а також окремих її аспектів, пов’язаних із маркетинговими стратегічними рішеннями на зовнішніх ринках збуту та інформаційно-комунікативними проблемами глобалізації вітчизняного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні засади та методично-прикладні питання розвитку системи заходів маркетингового комплексу як інструменту активізації підприємств України в міжнародному бізнесі. Об’єктом дослідження є процес становлення та розвитку маркетингової діяльності та суб’єктів господарювання на глобальних товарних ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10423
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№1) Березень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилипчук В..pdf225.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.