Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерманська, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2017-01-31T19:50:48Z-
dc.date.available2017-01-31T19:50:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДерманська, Л. В. Методичні засади визначення якості продукції підприємств в умовах інноваційного розвитку / Л. В. Дерманська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – Вип.ІІ (54). Економічні науки. – C.151-158uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10492-
dc.description.abstractРозглянуто пріоритети впровадження інновацій для забезпечення якості продукції та конкурентоспроможності підприємств. Зокрема запропоновано методичний підхід до оцінки якості інноваційної продукції, який на відміну від наявних, має комплексний характер та багаторівневу структуру і містить показники якості, що враховують фізичні властивості продукції, економічні показники, харчову цінність продуктів харчування та показники співвідношення елементів харчової цінності, що дозволяє підприємствам харчової промисловості визначати пріоритети споживачів та забезпечити конкурентоспроможність своєї інноваційної продукції.uk_UA
dc.publisherВісник Чернівецького торгівельно-економічного інститутуuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleМетодичні засади визначення якості продукції підприємств в умовах інноваційного розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeMethodological basis to determine the quality of products in conditions of innovative developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
text.pdf511.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.