Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітковець, Юлія Олегівна-
dc.date.accessioned2017-01-31T22:05:29Z-
dc.date.available2017-01-31T22:05:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10503-
dc.description.abstractМетою статті є формування ефективної збутової політики гуртового фармацевтичного підприємства на основі використання оцінки ризику при співробітництві зі споживачами продукції. Методика дослідження. В процесі дослідження використовувалися такі загальнонаукові методи, як метод аналізу, синтезу і теоретичного узагальнення – для дослідження теоретико-прикладних основ оцінювання ризиків, економіко-математичні методи, що ґрунтуються на теорії ймовірності – для вибору обчислювального апарату оцінки ризиків, системний підхід – для обґрунтування шкали оцінювання показників ризику. Результати дослідження. Визначено основні маркетингові ризики, характерні для діяльності гуртово-торгівельного підприємства та зосереджено увагу на ризику збуту продукції, як такого, що формує прибуток. Сформовано алгоритм оцінювання ризику, що ґрунтується на обчисленні оцінок ризику в абсолютному та відносному виразі. Обґрунтовано шкалу оцінки прийнятності коефіцієнта ризику. Наукова новизна результатів дослідження. Обґрунтовано модель оцінювання маркетингових ризиків, а саме ризику збуту продукції на основі використання класичного методу кількісної оцінки ризиків. Дана модель включає порядок розрахунку таких показників, як математичне сподівання, дисперсія, середньоквадратичне відхилення і коефіцієнт варіації та інтерпретацію отриманих результатів відповідно до обраної шкали ризику. Практична значущість результатів дослідження. Отримані результати дослідження дозволяють оцінити власні можливості підприємства, спрогнозувати процес закупівлі фармацевтичної продукції споживачами, передбачити ймовірність збитків та розрахувати майбутній прибуток.uk_UA
dc.publisherІнноваційна економікаuk_UA
dc.subjectризикuk_UA
dc.subjectмаркетинговий ризикuk_UA
dc.subjectоцінювання ризикуuk_UA
dc.subjectризики збуту продукціїuk_UA
dc.subjectматематичне сподіванняuk_UA
dc.subjectдисперсіяuk_UA
dc.subjectсередньоквадратичне відхиленняuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт варіаціїuk_UA
dc.titleОЦІНЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeMARKETING RISKS ASSESSMENT OF THE ENTERPRISES ACTIVITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf215.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.