Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-01T13:12:11Z-
dc.date.available2017-02-01T13:12:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Методика комплексної оцінки виробничо-маркетингового потенціалу підприємства / Т.І. Сабецька // Економіка та держава. - 2015. - №3. - С. 31-37uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10733-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню і розробці теоретико-методичних аспектів оцінювання виробничо-маркетингового потенціалу підприємства. Так, автором визначений економічний зміст виробничо-маркетингового потенціалу підприємства особливо в контексті виробничого планування і стратегічного управління господарюючим суб’єктом та здійснено його структурування з визначенням і характеристикою основних складових елементів, що входять до складу виробничо-маркетингового потенціалу. Окрім того розроблена структурна схема виробничо-маркетингового потенціалу підприємства з виділенням виробничої та маркетингової складових. Розроблена методика комплексної оцінки виробничо-маркетингового потенціалу підприємства, в основі якої лежить формування системи кількісних та якісних показників і критеріїв, що характеризують поточний стан виробничої та маркетингової складових потенціалу. Дана методика може бути використана як для внутрішньої оцінки розвитку потенціалу, так і для порівняльного аналізу виробничо-маркетингового потенціалу аналізованого підприємства з підприємством-еталоном чи найближчим конкурентом.uk_UA
dc.publisherТОВ "Редакція журналу "Економіка та держава"uk_UA
dc.subjectвиробничо-маркетинговий потенціал підприємстваuk_UA
dc.subjectматеріально-технічний потенціалuk_UA
dc.subjectкадровий потенціалuk_UA
dc.subjectфінансово-інвестиційний потенціалuk_UA
dc.subjectуправлінсько-інтелектуальний потенціалuk_UA
dc.subjectоцінка виробничо-маркетингового потенціалуuk_UA
dc.titleМетодика комплексної оцінки виробничо-маркетингового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMethods of complex valuation of production-marketing potential of an enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.