Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10820
Назва: | Фахові завдання як засіб спрямованого вивченя дисциплін математичного циклу майбутніми економістами |
Інші назви: | Specialized tasks as the means of professionally-oriented learning of mathematical subjects by future economists |
Автори: | Вільчинська, Олена Миколаївна Рум'янцева, Катерина Євгенівна |
Ключові слова: | фахові завдання майбутні економісти вища математика професійне навчання математична освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Наукові записки. - Кіровоград: РВВ КДПУ шм. В.Винниченка, 2016 |
Бібліографічний опис: | Вільчинська О. М., Рум'янцева К. Є. Фахові завдання як засіб спрямованого вивченя дисциплін математичного циклу майбутніми економістами / О. М. ВІльчинська, К. Є. Рум'янцева // Наукові записки. - Випуск 9. - Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. - Кіровоград: РВВ КДПУ шм. В.Винниченка, 2016 - С. 36-42. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі впровадження фахових завдань в професійне начання майбутніх економістів. Розкрито сутність поняття "фахові завдання", сформульовано основні вимоги та розглянуто методичні підходи до побудови системи таких завдань. Розроблена класифікація фахових завдань в залежності від складності відповідних математичних моделей. Зроблено висновок, що використання фахових завдань значно підвищує ефективність навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10820 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
economist.pdf | 2.79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.