Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВільчинська (Лисюк), Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-01T16:29:09Z-
dc.date.available2017-02-01T16:29:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛисюк О. М. Особливості математичного моделювання у маркетингових дослідженнях / О. М. Лисюк // Проблеми та перспективи розвитку національних економік в сучасних умовах. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Вінниця, - Тернопіль: Крок, 2013. - С. 378-380.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10837-
dc.description.abstractУ статті досліджено математичний апарат аналізу і прогнозування маркетингових досліджень на основі комбінування інтуїтивного і формалізованого підходів у завданнях обгрунтування маркетингових рішень.uk_UA
dc.publisherВінниця, Проблеми та перспективи розвитку національних економік в сучасних умовахuk_UA
dc.subjectматематичне моделюванняuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectфункціонування підприємтваuk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.titleОсобливості математичного моделювання у маркетингових дослідженняхuk_UA
dc.title.alternativePecularities of mathematic modelling in market researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Office Word.pdf644.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.