Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧекаловська, Галина Збиславівна-
dc.date.accessioned2017-02-01T16:35:44Z-
dc.date.available2017-02-01T16:35:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧекаловська, Г. З. Теоретико-методологічні аспекти освітніх послуг [Текст] / Г.З. Чекаловська // Інноваційна економіка. – 2011. – № 3. – С. 202-207uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10840-
dc.description.abstractУ статті досліджено та систематизовано основні підходів вітчизняних і зарубіжних вчених економістів щодо понять «освіта», «освітня послуга».Розглянуто підходи до визначення освітніх послуг вченими різних економічних напрямів та течій.uk_UA
dc.subjectосвіта, освітня послуга, людський капіталuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти освітніх послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
202.pdf168.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.