Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-01T17:24:01Z-
dc.date.available2017-02-01T17:24:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗарішняк І. М. Труднощі оцінювання навчальних досягнень заа кредитно-модульною системою очима студента / І. М. Зарішняк // Педагогіка вищої школи у XXI столітті: сучасний стан і перспективи розвитку : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За заг. ред. проф. Л.М. Голубенко, проф. О.С. Цокур. - Частина I. - Одеса: ВМВ, 2010. - С. 32-34uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10852-
dc.publisherОдеса, Педагогіка вищої школи у XXI столітті: сучасний стан і перспективи розвиткуuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectоцінювання навчальних досягненьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.titleТруднощі оцінювання навчальних досягнень заа кредитно-модульною системою очима студентаuk_UA
dc.title.alternativeThe difficulties of assessing the study achievements according to the ECTS in the students' perspectiveuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 31 янв. 2017 г., 13.53.pdf3.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.