Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T07:42:01Z-
dc.date.available2017-02-02T07:42:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10901-
dc.description.abstractУ статті досліджено взаємозв’язок соціально відповідального маркетингу і концепції корпоративної соціальної відповідальності як сучасного напрямку розбудови бізнес-середовища. Зроблено висновок про можливість трактування соціально відповідального маркетингу як прикладного втілення концепції корпоративної соціальної відповідальності, орієнтованого на формування довгострокових партнерських взаємин із своїми споживачами через задоволення їх потреб та інтересів у спосіб, який матиме довгостроковий позитивний ефект як для їх добробуту і добробуту суспільства в цілому, так і для фінансового та ринкового становища компаніїuk_UA
dc.publisherГлобальні та національні проблеми економіки. - Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectетична відповідальністьuk_UA
dc.subjectальтруїстична відповідальністьuk_UA
dc.subjectстратегічна відповідальністьuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ І КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ: ЗВ’ЯЗОК КОНЦЕПЦІЙuk_UA
dc.title.alternativeSOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING AND CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: RELATIONSHIP OF THE CONCEPTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIALLY_RESPONSIBLE_MARKETING_AND_CORPO.pdf359.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.